Supernova din anul 1987 – Importanta sa in Evolutia Constiintei Umane

arca_lui_noe_in_varianta_moderna

Acum 27 de ani, in anul 1987, s-a intamplat ceva ce intreaga lume a simtit. Prima meditatie globala sincronizata – cunoscuta ca fiind prima “Convergenta armonioasa” (“Harmonic Convergence”). Zeci de mii de oameni s-au adunat in diverse locuri in intreaga lume pentru a-si sincroniza intentiile. Ce fel de intentii? José Arguelles, cel care a initiat aceasta meditatie, explica:

“Vine un moment cand lucrurile trebuie sa se schimbe. A fost emis un semnal. De unde provine acest semnal – daca vine din codul nostru genetic, din Pamant sau din spatiu, sau din toate acestea impreuna – el a fost emis, iar oamenii au raspuns. Este foarte asemanator cu semnalul pe care il primesc anumite specii referitor la schimbarea directiei de migrare.”

Incepand cu acest an, mintea umana a inceput sa se deschida mai mult ca oricand. Cu toate ca a existat o anume rezistenta in fata acestor schimbari, din ce in ce mai multi oameni au inceput sa vada dincolo de razboaie, de distrugerea mediului inconjurator, de saracie, sclavagism sau materialism, iar in locul acestora au ales sa isi deschida ochii si mintile spre o lume mai ampla si holistica. Oamenii au inceput sa isi puna intrebari legate de structurile sociale, iar informatiile suprimate de pana atunci au inceput sa iasa la iveala si sa devina tot mai accesibile. Din 1987, constiinta umana a inceput sa experimenteze o accelerare evidenta.

Despre ce este vorba? Si de ce acum 27 de ani? Sa fie oare doar o speculatie? Schimbarile accelerate pe care le traim cu totii nu sunt concepte care au nevoie de a fi demonstrate de stiinta pentru a le recunoaste importanta. Studiile au aratat faptul ca miscarea aceasta evolutiva nu este doar o coincidenta sau o simpla initiativa a catorva indivizi. Se pare ca intregul univers este inclus.

Razele Cosmice si ADN-ul Uman

Inainte de a intra in detalii despre anul 1987, trebuie sa exploram ceea ce oamenii stiintei au descoperit a fi un factor “cheie” in evolutia vietii, si anume: Radiatiile Cosmice. Radiatiile Cosmice sunt unde de lumina de frecventa foarte inalta care s-a demonstrat ca au potentialul de a transforma ADN-ul uman – asadar, afecteaza evolutia umana. O analiza a ghetarilor din statiile polare ale Groenlandei si Antarticii au demonstrat ca aproximativ acum 12 000 de ani, respectiv 34 000 de ani, au avut loc cresteri incredibile de radiatii cosmice. Cercetatorii au fost uimiti cand au realizat ca aceste evenimente sunt corelate cu perioade de evolutie semnificativa in arta, tehnologie si constiinta umana. Andrew Collins, scriitor de stiinta si istorie, care a studiat efectul radiatiilor cosmice, sustine:

“Efectul razelor cosmice asupra geneticii noastre a dus la anumite mutatii in interiorul corpului nostru, a mintii, a creierului, care ne-au modificat perceptia asupra realitatii. Corespondenta dintre radiatiile cosmice, salturile evolutive bruste si dezvoltarea tehnologiei si a artei umane este evidenta.”

sn-1987a-supernova-11410-1680x1050

Inca din anul 1973, scriitorul si astronomul Carl Sagan a vorbit despre felul in care radiatiile cosmice cauzeaza mutatii ale ADN-ului, precum si despre felul in care este afectata evolutia umana.
Radiatiile cosmice trec mereu prin Pamant si prin corpurile noastre datorita proceselor cosmice, afectand felul in care evoluam ca specie. In 1987 – acelasi an in care sclipirea schimbarii s-a simtit la nivel global – ceva iesit din comun s-a petrecut. O supernova s-a produs – atat de aproape de Pamant, incat a fost vizibila cu ochiul liber. Interesant, nu? Dar ce legatura are asta cu restul?

Supernovele sunt explozii stelare atat de puternice incat radiatiile sale pot influenta o intreaga galaxie, eliberand cam aceeasi cantitate de energie pe care o emite soarele pe intregul parcursul al vietii sale. Energia unei Supernove este emisa sub forma Radiatiilor Cosmice.

Aceasta supernova din anul 1987 – care este cunoscuta sub numele de Supernova 1987A – a declansat saltul evolutiv prin transmiterea de radiatii cosmice in intregul Univers si care inca afecteaza Pamantul si astazi. In 1987 a inceput o evolutie in constiinta umana – urmata de o miscare in continua crestere spre schimbare. Coincidenta sau nu, legatura dintre frecventele ridicate si evolutia constiintei este incontestabila.

In aceeasi perioada a anului 1987, dar si dupa, s-au petrecut multe alte evenimente celeste; cele mai cunoscute sunt cresterile exploziilor solare (care produc Radiatii Cosmice), precum si o scadere in campul magnetic al Pamantului – ambele se produc chiar si acum. Campul magnetic al Pamantului este cunoscut prin actiunea sa protectoare fata de frecventele inalte – ce se intampla atunci cand acesta devine mai slab? Tot ceea ce frecventele inalte au de transmis, ajunge pe Pamant. Cu toate ca acestea sunt cunoscute ca fiind periculoase, obiectivul acestor radiatii cosmice nu este acela de a ne praji, ci acela de a instiga evolutia ADN-ului nostru – amprenta nivelului nostru de constiinta.

Potrivit cercetarilor medicale, avem  active 2 lanturi de ADN si inca 10 lanturi care se considera ca nu au nici un rost. Ce ar fi daca acest ADN, care este considerat fara rost, este de fapt ADN in stare de repaus? Din ce in ce mai multe studii arata ca acest ADN considerat pana acum latent, incepe sa se reactiveze.
Dr. Berrenda Fox, fiziolog si homeopat (care mai tarziu a fost redus la tacere de catre guvernul american prin stricarea reputatiei sale, pentru ca informatia adusa de ea sa fie tinuta sub control) sustine:

“Fiecare dintre noi are o spirala dubla de ADN. Ceea ce noi aflam acum este ca exista si alte spirale care s-au format. In interiorul spiralei duble exista doua filamente (lanturi) de ADN rasucite intr-o spirala. In intelegerea mea, noi vom dezvolta douasprezece spirale. In aceasta perioada, care pare ca ar fi inceput cu 5 pana la 20 de ani in urma, ADN-ul nostru a trecut printr-un proces de mutatie. Aceasta este explicatia stiintifica. Este vorba despre o mutatie genetica a speciei noastre a carui rezultat este inca necunoscut.

Schimbarile nu au fost facute publice, deoarece comunitatea stiintifica se teme sa nu inspaimante populatia. Totusi, oamenii se schimba la nivel celular. Chiar acum lucrez cu trei copii, care au 3 spirale de ADN. Unii adulti pe care i-am testat, au in dezvoltare inca un helix. Unii si-l dezvolta chiar pe al treilea. Acesti oameni trec prin niste schimbari majore atat in constiinta, precum si in corpul fizic – iar asta deoarece totul este conectat. Parerea mea este ca intreaga planeta, precum si noi toti, experimentam o ridicare a vibratiei. Multe dintre paradigmele lumii urmeaza sa dispara, cu toate ca inca ne agatam de ele. Cert este faptul ca totul se afla intr-o schimbare continua. Cei care am ales viata in acest moment evolutiv planetar, suntem cei care urmeaza sa dezvoltam o noua specie umana. Mare parte dintre oameni stiu si simt asta. Multe religii au vorbit despre aceasta transformare si acum ea devine realitate, in moduri diferite. Stim ca este o mutatie pozitiva chiar daca fizic, mental si psihologic poate fi inteleasa gresit si poate inspaimanta.”

big_thumb_e0c17f52e48a1dc98a989c6701b526c5MOD

surse:
Andrew Collins –  http://www.andrewcollins.com/page/articles/thecygnusmystery_evolution.html
Law of Time – http://www.lawoftime.org/infobooth/hc24.html
Evolutionary Leaps – http://www.evolutionaryleaps.com/2011/10/do-cosmic-rays-trigger-evolutionary-leaps/
Rense – http://www.rense.com/general53/dna.html
Collective-Evolution – www.collective-evolution.com

Credem in libera circulatie a informatiei si dorim sa impartasim tot ceea ce are potentialul de a inspira si ajuta evolutia atat individuala, cat si colectiva.
Daca v-a placut acest articol si doriti sa il introduceti pe pagina sau blogul dumneavoastra, preluarea informatiilor se poate face prin simpla citare si trimitere spre adresa acestui site.

Comments